domingo, 27 de octubre de 2013
EGUNA ETA GAUA (HHrako Logika Jolasa)
Etiquetas:
HAUR HEZKUNTZA,
HAUR HEZKUNTZA. JOKOAK
jueves, 10 de octubre de 2013
BASERRI SORGINDUA (Ipuin Interaktiboa)
BASERRI SORGINDUA, Smart Notebook programarekin egindako IPUIN INTERAKTIBOA da. Ipuina entzun eta adierazten diren pertsonaien gainean klik eginez ahotsak eta soinuak entzungo ditugu. Amaieran Kanta baten proposamena eta Soinuen Altuera lantzeko jolas bat agertzen da. HHkoei zuzenduta.
miércoles, 9 de octubre de 2013
GAZTELUA ETA SORGINA (HHrako Jolasa)
GAZTELUA ETA SORGINA, ARITZA GOITIA LÓPEZ Smart Notebook programarekin egindako Jolasa. "CAMELOT" mahai - jolasan oinarritzen da, logika lantzeko, baina kasu honetan aukera duzue arbela digitalarekin jolasteko. Gainera ipuin baten istorioa gehitu da.
Sorginak Printzea igel bihurtu du eta orain erronka batzuk pasatu behar ditu bere printzesarekin egoteko eta berriro Printzea izateko.
Primeran dago. Haur Hezkuntzarako zuzenduta.
Sorginak Printzea igel bihurtu du eta orain erronka batzuk pasatu behar ditu bere printzesarekin egoteko eta berriro Printzea izateko.
Primeran dago. Haur Hezkuntzarako zuzenduta.
Etiquetas:
HAUR HEZKUNTZA,
HAUR HEZKUNTZA. JOKOAK
Suscribirse a:
Entradas (Atom)